Για 4η χρονιά φέτος ο δήμος Πολυγύρου διοργανώνει το 4ο Φεστιβάλ. Το Ανοικτό Θέατρο της πρωτεύουσας αναμένεται να κατακλύσουν εκατοντάδες νέοι και νέες, κάτοικοι και επισκέπτες της περιοχής για να παρακολουθήσουν ενδιαφέρουσες και ποιοτικές θεατρικές παραστάσεις και συναυλίες. Στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Πολυγύρου έχουν ενταχθεί και μια σειρά παράλληλων εκδηλώσεων στις Δημοτικές και Τοπικές Κοινότητες του Δήμου.
ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ...EDO
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου