Επιχειρηματίες πλήρωναν δύο παράβολα και περίμεναν ... κοινοτικούς πόρους!...Θησαυρίζουν εκμεταλλευόμενοι το αδιέξοδο στο οποίο έχουν έρθει οι επιχειρηματίες. Ο λόγος για κάποιους απατεώνες, που βρίσκουν ευκαιρία και αποσπούν ποσά από επιχειρηματίες, "τάζοντάς" τους ... προγράμματα μέσω του ΕΣΠΑ!
Επιτήδειοι κάνουν ...
EDO
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου